Translate

poniedziałek, 11 lipca 2016

OKRESOWE WYPRÓŻNIENIE TELEFONU cz. 23


Witam. Muszę w końcu pozbyć się tych zwałów zdjęć starych fur z pamięci telefonu i dziś - nietypowo , bo bardzo szybko po ostatniej - następna część OWT. Czeka na Was równe 5 tuzinów zdjęć. A już niedługo zajmiemy się czymś wakacyjnym - co oznacza po prostu powrót cyklu "Miksów Wakacyjnych". W przygotowaniu są już 2 relacje, a może jeszcze coś ciekawego mi podeślecie w międzyczasie.


To chyba debiut W210 na szro, ale ten egzemplarz był tak cudownie skorodowany, że musiał się tu znaleźć. Poza tym najstarszy wypusty mają już 21 lat. Później będzie jeszcze jeden
Beczułka bez osi - przechodzi remont zawiechy w znajomym warsztacie


Bardzo przypadła mi to gustu stylizacja tego Legacy - dorwany w Karpaczu
Za CX-em chowa się jeszcze C124


Jaki dumny




Fajna, a do tego motorownia prawilna





Najprawdopodobniej jakaś samoróbka
We Włoszech Ape 50 służy jako uliczny schowek na szpargały - a to nasza polska wersja tego patentu





Widać, że ma już sporo nalatane








Różne spojrzenia na hatchbacka z tych samych lat
Pan w tle już szedł na mnie z wrogim wzrokiem
To fajna parka - Hanomag i ...
Hillman Minx. Znalezione w okolicach Jeleniej Góry
Tak samo jak ta kolekcja Kaszli





Lidl w pobliżu którego teraz mieszkam nie obfituje już w tak fajne bolidy, jak ten na Długosza


Naturalny mat
Podobnie tu, ale objął jeszcze klosze lamp


Robiąc zdjęcia temu Caddiemu usłyszałem straszną rzecz
Szła sobie jakaś parka z przekarmionym bachorem i laska mówi do faceta - dawaj usadzimy małego na maskę, będzie fajna fota na FB.... Ja nie wiem co ludzie mają w tych głowach






9 komentarzy:

  1. weż w czwartek na dach przyjedż kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłem jakieś 2 tygodnie temu, ale było bardzo mało fur. Trza się zdzwaniać.

      Usuń
  2. Ta samoróbka, to holenderski Spijkstaal. Był już w PŻW kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  3. I skąd to legacy? Skąd? Z Zielska-Białej :)
    NSX jak zawsze miażdży torbę.
    A propos 164, nie zaglądałeś może to tych wrostów nieopodal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądałem raz, ale nikogo nie zastałem.

      Usuń
  4. Tam w tle to Ja Marian Paździocha widzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lecący zrobione po australijsku wygrywa wyróżnienie. Drugie miejsce nsx, tylne światła ma mistrzowskie.
    sassin

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, ten czerwony FSO 125p ME to początek produkcji rocznika 1990, najprawdopodobniej jeszcze grudzień 89r ale już z datą rocznika 1991, jeśli było by to możliwe to proszę sprawdzić oznaczenia z szyb, kiedyś byłem przy nim ale w tym samym czasie ta ulicą leciała legendarna taksówka 850 125p, która niestety już nie jeździ, tak więc 2 fiaty w tym samym momencie, co do wiśniowego 125p to był niedawno do sprzedania on jest z kolei z końca 1990 roku


    https://125p.jimdo.com/




    pozdro

    OdpowiedzUsuń